Δευτέρα 27 Ιουλίου 2009

Καημένη Μεσοχώρα…

Σε συνέντευξή του πριν λίγο στο Ράδιο Ζυγός ο κ. Γιώργος Χοντρός, μεταξύ άλλων, έκανε λόγο και για ένα σημείωμα που του έδωσε μία γιαγιά από τη Μεσοχώρα. Στο www.mesochora.gr υπάρχει δημοσιευμένο το χαρτάκι με τα γραφόμενα της γιαγιάς.
Από Γιώργο Χοντρό: Χθες το βράδυ μια γιαγιά το έβαλε συνωμοτικά στην τσέπη μου λέγοντας μου«μην δώσεις σημασία στην ορθογραφία». Σήμερα το βρήκα στη τσέπη μου και σας το στέλνω. Από την μια "μου ‘φτιαξε τη μέρα μου", από την άλλη.... είναι ενδεικτικό μιας κατάστασης
.

Διαβάστε τα γραφόμενα της γιαγιάς, πού έχουν πραγματικά ποιητικό χαρακτήρα. Η ορθογραφία δεν έχει σημασία (εμείς κάνουμε περισσότερα λάθη από τη γιαγιά), σημασία έχει πως η γιαγιά, η οποία δε γνωρίζουμε πόσο χρονών είναι, μέσα σε δύο σειρές, οι οποίες έχουν ποιητικό χαρακτήρα, καταφέρνει να περάσει όλο το νόημα.
Με όλο το σεβασμό προς τη γιαγιά, σας μεταφέρουμε ακριβώς τα γραφόμενα.
Καϊμένη Μεσοχώρα
Τή σούμελη να πάθης απ’ την κακούργα
τη Δεΐ και από τα άπονα παιδιά σου
στον άφοντο να πας.
Όχη δε θαφήσομε να πας θά πολεμίσομε
(Το σημείωμα δεν είναι γραμμένο με το μονοτονικό σύστημα)
Κάντε κλικ επάνω στη φωτό του σημειώματος για να το δείτε καλύτερα.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Παρακαλώ τα σχόλια να γίνονται μόνον επώνυμα!