Δευτέρα 27 Ιουλίου 2009

Ένα μοναδικό τριήμερο στον Όλυμπο από τα μέλη του Ο.Π.Ο.Π.

Μια πρωτόγνωρη εμπειρία στον Όλυμπο έζησα το τριήμερο 3,4,5 Ιουλίου 2009 μαζί με άλλα 19 μέλη του Ο.Π.Ο.Π. και 10 μέλη του Χιονοδρομικού Ορειβατικού Ομίλου Άργους
Το ραντεβού για τον ΟΠΟΠ δόθηκε την Παρασκευή το πρωί στα γραφεία του συλλόγου, όπου και ξεκινήσαμε για Λιτόχωρο για να συναντηθούμε με τον Χ.Ο.Ο.Α. Η ανάβαση έγινε από τη θέση «Πριόνια». 30 Ορειβάτες (Ο.Π.Ο.Π. και Χ.Ο.Ο.Α.) από δύο συλλόγους με κατάλληλο εξοπλισμό έγιναν ένα με τη φύση, αφού οι άσχημες καιρικές συνθήκες, βροχή και ομίχλη δεν στάθηκαν ικανές να μας πτοήσουν.
Η ανάβαση ήταν επίπονη και με οδηγούς τον Γενικό Αρχηγό του συλλόγου (Καραμπέρη Χάρη) και τον Πρόεδρό μας (Βασιλείου Περικλή) φτάσαμε έπειτα από 2,30 ώρες πορεία στο καταφύγιο «Σπήλιος Αγαπητός» σε υψόμετρο 2,100μ. Προτεραιότητα όλων η τακτοποίηση στα δωμάτια και μετά «το μεγάλο τραπέζι των ορειβατών» δικαίως από την εξάντληση της ανάβασης. Το βράδυ δεν έλειψαν οι ιστορίες και τα ανέκδοτα με το σβήσιμο των φώτων, μέχρι την άφιξη ακόμη 3 ορειβατών του Χ.Ο.Ο.Α. στις 12 περίπου το βράδυ, οι οποίοι πραγματοποίησαν νυχτερινή ανάβαση.
Χαράματα το πρωί του Σαββάτου με το εγερτήριο του Προέδρου ξεκινήσαμε για το καταφύγιο του «Γιόσου Αποστολίδη» από ζωνάρια και αν επέτρεπε ο καιρός να γίνει την ίδια μέρα και ανάβαση στην κορυφή «Μύτικας». Φτάνοντας στη διασταύρωση για ζωνάρια 5 μέλη του συλλόγου μας αποφάσισαν να πάνε στην κορυφή «Σκολιό» 2911μ. Οι υπόλοιποι αφού περάσαμε τα δύσκολα σημεία με τις χιονούρες στα ζωνάρια και λόγω ότι ο καιρός «έκλεινε» προσπεράσαμε τον Μύτικα και καταλύσαμε στο καταφύγιο «Γιόσος Αποστολίδης» 2760μ. όπου και συναντήσαμε τα μέλη του Χ.Ο.Ο.Α οι οποίοι πρόλαβαν τον καιρό και είχαν κάνει κορυφή (Μύτικα). Το μεσημέρι έφθασαν και οι τολμηροί από το «Σκολιό» και αφού ξεκουραστήκαμε, το απόγευμα σε μικρές παρέες πραγματοποιήσαμε αναβάσεις σε κοντινές κορυφές και φυσικά στον «Προφήτη Ηλία» 2803μ. Η χαρά μου μεγάλη που θα διανυκτέρευα στο ψηλότερο καταφύγιο της Ελλάδας, με τα ανέκδοτα και τις ιστορίες να μη λείπουν και πάλι, δείχνοντας τους φίλους μας από το Άργος πόσο ξέρουμε να διασκεδάζουμε και να περνάμε καλά.
Την Κυριακή πριν ακόμη ξημερώσει ο Πρόεδρος πάλι σήμανε συναγερμό για πρωινό, απολαμβάνοντας την ανατολή του ηλίου. Με σύμμαχο τον καλό καιρό 15 μέλη του συλλόγου μας πήραν το δρόμο για την ψηλότερη κορυφή, τον Μύτικα 2918μ. κατακτώντας την με οδηγό τον ακούραστο και αγέραστο πρώην πρόεδρο του συλλόγου, Γούλα Γεώργιο. Οι υπόλοιποι πήραμε τον δρόμο της επιστροφής από «Πετρόστρουγκα». Μια κατάβαση μαγευτική με τη διαδρομή της κορυφογραμμής ανεπανάληπτη.
Φυσικά το ραντεβού όλων δόθηκε στην παραλία του Λιτοχώρου για μια χαλαρωτική βουτιά.
Για μένα ήταν μια μοναδική εμπειρία σε ένα βουνό γεμάτο ιστορία και μυθολογία. Η αίσθηση της ελευθερίας της φύσης, οι μαγευτικές εικόνες , η καλή παρέα όλων των ορειβατών η τέλεια οργάνωση από το τους υπεύθυνους του συλλόγου μου (Καραμπέρη Χάρη, Βασιλείου Περικλή), δεν μπορούν να εκφραστούν σε λίγες γραμμές.
Το μόνο σίγουρο είναι ότι θες να το επαναλάβεις το συντομότερο και ανυπομονείς για την επόμενη πρόκληση, που εύχεσαι κάθε βήμα σου να είναι και πιο ψηλά….
Επίσης θέλω να χαιρετίσω και να ευχαριστήσω και τους ορειβάτες από το Άργος που αμέσως γίναμε μια παρέα και μετά την αδελφοποίηση των συλλόγων που έγινε στον Όλυμπο μεταξύ των προέδρων θα έχουμε πλέον πολλές κοινές εξορμήσεις.
Το μέλος του ΟΠΟΠ
ΧΡΙΣΤΙΝΑ ΤΣΕΛΙΓΚΑ

Οι φωτογραφίες είναι του συνεργάτη μας Χάρη Καραμπέρη (Ζαμάν Φου)