Τρίτη 25 Μαΐου 2010

Διευκρινιστικές δηλώσεις του τεχνικού του ΑΟΤ Σάββα Παντελίδη

Με αφορμή δηλώσεις του που δημοσιεύτηκαν στο "ΦΩΣ των ΣΠΟΡ" και που θεωρεί ότι δεν αποδόθηκαν σωστά ο τεχνικός της ομάδας μας προέβη στην ακόλουθη δήλωση:
"Ποτέ στη ζωή μου δεν είχα αλαζονική συμπεριφορά και πάντα σεβόμουν τον αντίπαλό μου όσο...

...μικρός η μεγάλος και αν είναι.
Τις όποιες σκέψεις μου, πάντα τις κρατάω για μένα και για τον στενό κύκλο της ομάδας. Οι δηλώσεις μου δεν αποδόθηκαν σωστά και οφείλω να το διευκρινίσω
προς αποφυγήν οποιασδήποτε παρανόησης.
Πιστεύω στην ομάδα μου, στην δουλειά μου, στη νίκη, αλλά κάθε παιχνίδι έχει και αντιπάλους και ο καλύτερος είναι αυτός που στο τέλος
πανηγυρίζει και όχι αυτός που φλυαρεί μέρες πριν.
Στα λόγια μπορείς να νικήσεις οποιονδήποτε, στο γήπεδο χρειάζεται να αποδείξεις ότι είσαι ο καλύτερος."
Την διευκρινιστική αυτή δήλωση ο τεχνικός των Τρικάλων την έκανε γιατί θεωρεί πως το νόημα των δηλώσεών του στην συγκεκριμένη εφημερίδα (όχι εσκεμμένα πάντως) παραποιήθηκε και πως ούτε λίγο ούτε πολύ φέρεται να δηλώνει πως δεν υπολογίζει τον αντίπαλό μας στο μπαράζ....
Σε καμιά περίπτωση μας τόνισε εγώ δεν μιλάω έτσι, (όσοι με ξέρουν καταλαβαίνουν), πόσο μάλλον παραμονές ενός αγώνα που είναι ζωής η θανάτου και κρίνεται μια χρονιά.
Από την ΠΑΕ Α.Ο. Τρίκαλα.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Παρακαλώ τα σχόλια να γίνονται μόνον επώνυμα!