Τρίτη 11 Μαΐου 2010

Συνέντευξη Πλεξίδα στην ιστοσελίδα της ΠΑΕ Α.Ο. Τρίκαλα

-Η Β' Εθνική είναι ένα στοίχημα δικό μου, με τον εαυτό μου
-Είναι οι τελευταίες μου δηλώσεις...Τέλος. Εδώ κλείνει η "καριέρα" μου στο ποδόσφαιρο.
-Κάποιοι ενοχλήθηκαν που έδιωξα τον "εκλεκτό" προπονητή της "παρέας";
H συνέντευξη:
Κ. Πλεξίδα, χθες και σήμερα, υπήρξε ένα μπαράζ δηλώσεων κυρίως σε ραδιόφωνα, ιστοσελίδες της πόλης, πολλών που αναφέρονται τόσο στην επιλογή σας να απομακρύνετε τον Ζόραν Μπάμποβιτς από την τεχνική ηγεσία...
...της ομάδας, τα συμβάντα στον αγώνα με τα Γιαννιτσά, 'οπως και τις δηλώσεις σας που προκάλεσαν σύγχηση καθώς ερμηνεύτηκαν και σχολιάστηκαν ποικιλοτρόπως.
Βαγγέλης Πλεξίδας:
Κατ αρχάς, να μάθουν μερικοί όταν διαβάζουν τις δηλώσεις της ΠΑΕ να τις διαβάζουν και να τις "λένε" ολόκληρες. Το λέω αυτό γιατί περικόπησαν σημεία της χθεσινής ανακοίνωσης που μιλάγανε για μένα και τις πληρωμές... Ενοχλέί αυτό; Γιατί κρύβουν την αλήθεια από τον κόσμο; Βγήκε ο Μπάμποβιτς και έλεγε στην συνέντευξη τύπου μετά τα Γιαννιτσά ότι είναι απλήρωτοι παίκτες και υπάλληλοι και ενώ όλοι ξέρανε ότι οι οφειλές ήταν μόνο ενός μηνός και δεν μιλησε κανείς...
Γίνεται να εξοφλείται μήνας Απρίλιος και να είναι..."απλήρωτοι"; Ρωτάω.
Δεν είναι υπονόμευση αυτό; Είναι χρέος αυτό; Λες και ζουν σε άλλη χώρα μερικοί;
"Πανελλήνιος"... "Μ.....ς" (δεν γράφεται η λέξη) κινδυνεύω να χαρακτηριστώ και αυτοί τον ακούγανε χωρίς να ρωτήσουν;
Οι δεσμεύσεις μου ήταν συγκεκριμένες και τις τηρώ.
Η Β'Εθνική είναι ένα στοίχημα δικό μου, με τον εαυτό μου και μόνο μ΄αυτόν. Ευχαριστώ τους αγνούς φιλάθλους της ομάδας, όσοι είναι αυτοί, και είναι πολλοί σας πληροφορώ, Τα προβλήματα στην ομάδα είναι μεγάλα. Πολύ μεγάλα. Παλεύω. Ποιός να με καταλάβει;΄
Σχετικά με τον αντιπρόεδρο των Γιαννιτσών τώρα, που ασχολήθηκαν κάποιοι δίνοντας "έμφαση" και με περισσή...επιμέλεια.
Γνωρίζει κανείς Τρικαλινός τι έγινε με τον πρόεδρο των Γιαννιτσών στην Αστυνομική Διεύθυνση των Τρικάλων; Ξέρει κανείς ότι ζητήθηκαν 500 εισιτήρια και απάντησα αρνητικά; Ξέρει κανείς (υπάρχουν μαρτυρίες) ότι ο εν λόγω κύριος δήλωνε μπροστά σε πολλά άτομα ότι "θες δεν θες Πλεξίδα τόχω το διπλό και είμαι Β'Εθνική;)
Δεν τα ξέρουν γι αυτό τον βγάζουν "αγνή περιστερά" και...παραπονούμενο.
Για τον άλλον που βγήκε "υπερασπιστής" του Μπάμποβιτς; Τι να πώ; ΄Άστο. Τον έχω και φίλο, είναι και ευεργετημένος... "Δεν τον κόβει". Δεν πειράζει.
Θα συνεχίσω με κάποιον άλλο που δήλωσε..."ξενερωμένος", σε ραδιόφωνο. Ξενέρωσε λέει. Γιατί; Γιατί τους άφηνα την είσοδο ελεύθερη εντός και εκτός έδρας;
Η μήπως ενοχλήθηκε που έδιωξα τον "εκλεκτό" προπονητή της παρέας;
Ποιάς παρέας;
Ας κοιτάξουν κάποιοι λίγα χρόνια πίσω, κάποιος πρόεδρος του ΑΟΤ κατέληξε φυλακή για χρέη πληρώνοντας τα σπασμένα του ΑΟΤ... Επειδή εγώ δεν ξέρω από...ποδόσφαιρο, Και "δεν πήγαινα τότε γήπεδο", μπορούν να μου πουν μερικοί που τα ξέρουν, ποιούς είχε τότε στη διοίκηση, τι σχέση έχουν μαζί του τώρα και σε ποιανού προπονητή το περιβάλλον ανήκουν; Τον στήριξαν;
Όχι βέβαια... Αυτά έπαθε ο άνθρωπος από το "περιβάλλον" του κ. προπονητή...
Να πάθω τα ίδια κι εγώ; Μπερδεύονται αν το νομίζουν...
Πριν μερικές μέρες, ένας άλλος πρόεδρος ομάδας των Τρικάλων έφτασε στα "όρια" να καταστραφεί οικονομικά δημιουργήθηκαν και προβλήματα στο συγγενικό του περιβάλλον. Έχει προσφέρει τόσα πολλά και πέρασε στα αζήτητα ξαφνικά.
Γιατί τα λέω αυτά; Μήπως μερικοί, μήπως (λέω) κρυφός πόθος μερικών είναι να πάθω τα ίδια; Άστο, και γράψε: Δεν θα το καταφέρουν γιατί τόχω κάνει μόνος μου εδώ και καιρό... Ο νοών, νοείτο.
Εδώ και τρεις περίπου μήνες δήλωσα σαφέστατα και απερίφραστα ότι χαρίζω την ομάδα, νάρθει κάπειος να αναλάβει την θέση του προέδρου, είναι κενή. Μα στο Θεό, δεν υπάρχει κανείς; Γιατί; Η μήπως νάρθει κανένας σωτήρας από τα Γιαννιτσά όπως ο "αντίπρόεδρος" που βγάλανε στα ράδια; (και για τον οποίο αρέσει δεν αρέσει, υπάρχουν αποδείξεις για τα λεγόμενα...)
Πάντως ο Πλεξίδας πριν φύγει από την ΠΑΕ θα φύγει με το κεφάλι ψηλά, να μην αμφιβάλλει κανείς γι αυτό.
Τέλος πάντων, αυτές είναι οι τελευταίες μου δηλώσεις...Τέλος. Εδώ κλείνει η "καριέρα" μου στο ποδόσφαιρο. Δεν θέλω να "ξενερώσω" άλλο ούτε να "κουράσω" αυτούς που "αγαπούν" τον ΑΟ Τρίκαλα...
Χαρίζω, ελάτε...
ΠΑΕ ΑΟ ΤΡΙΚΑΛΑ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Παρακαλώ τα σχόλια να γίνονται μόνον επώνυμα!