Κυριακή 20 Ιουνίου 2010

Παραιτήθηκε ο Πρόεδρος του ΑΟΤ Βαγγέλης Πλεξίδας

Σάββατο, 19 Ιούνιος 2010 16:52
«Με την σημερινή παρούσα επιστολή υποβάλω την παραίτησή μου από την ΠΑΕ Τρίκαλα μετά από 2,5 χρόνια παρουσίας μου στο ιστορικό σωματείο.
Είναι αλήθεια ότι αυτά τα χρόνια περάσαμε πολλές όμορφες στιγμές και...
...ελάχιστες κακές ενώ καταφέραμε να πάρουμε την άνοδο για την Β΄ Εθνική κατηγορία.
Δυστυχώς όμως οι επαγγελματικές μου υποχρεώσεις δε μου επιτρέπουν να συνεχίσω στον ΑΟ Τρίκαλα, την ομάδα που αγάπησα και αγαπώ τόσο πολύ.
Όλο αυτό το διάστημα γράφτηκαν πολλά και ειπώθηκαν ακόμα περισσότερα για εμένα και ο πόλεμος της επικοινωνιακής λάσπης συνεχίστηκε από εκείνους που δεν ανέχονταν την επιτυχία του ΑΟ Τρίκαλα.
Δεν πειράζει όμως. Απάντησα με έργα και όχι με λόγια και θέλω να τους ευχαριστήσω που ακόμα και σήμερα συνεχίζουν να με αμφισβητούν.
Παραδίδω την ομάδα στον Τρικαλινό λαό με ψυχολογία και πνεύμα νικητή, με σεβασμό από τους αντιπάλους, με θετική αύρα και με ένα κόσμο συσπειρωμένο.
Ευχαριστώ όλα τα μέλη του ΔΣ, τους εργαζόμενους στην ΠΑΕ και φυσικά τους προπονητές αλλά και τους ποδοσφαιριστές με τους οποίους συνεργάστηκα.
Θέλω επίσης να ευχαριστήσω από τα βάθη της καρδιάς μου, τους απλούς Τρικαλινούς οι οποίοι στερήθηκαν από το εισόδημα τους και ανταποκρίθηκαν στο κάλεσμα της ΠΑΕ και αυτοί είναι οι μέτοχοι αλλά και τους φιλάθλους που πλήρωναν το εισιτήριο τους για να παρακολουθήσουν την αγαπημένη τους ομάδα.
Ελπίζω να δικαίωσα τις προσδοκίες τους.
Απλά θέλω να σημειώσω το εξής. Οι χιλιάδες φίλοι του ΑΟ Τρίκαλα θα πρέπει να καταλάβουν πως αυτοί και μόνο αυτοί μπορούν να γίνουν η κινητήριος δύναμη του ΑΟΤ και να φτάσουν την ομάδα ακόμη ψηλότερα.
Παραδίδω λοιπόν την ΠΑΕ στον Τρικαλινό λαό χωρίς το παραμικρό οικονομικό αντίκρισμα, σεβόμενος την ιστορία του συλλόγου και τους χιλιάδες οπαδούς της. Πιστεύω πως και χωρίς εμένα ο ΑΟ Τρίκαλα θα συνεχίσει στον δρόμο των επιτυχιών και του εύχομαι ολόψυχα καλή επιτυχία.
Με τιμή, Βαγγέλης Πλεξίδας 19/6/2010

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Παρακαλώ τα σχόλια να γίνονται μόνον επώνυμα!