Τετάρτη 28 Απριλίου 2010

Το φωτορεπορτάζ από τον αγώνα ΑΕΤ – Βαλτινό (17 φωτό)

Δείτε τις 18 φωτό στο trikalaola2 εδώ: http://trikalaola2.blogspot.com/2010/04/17.html Διαβάστε περισσότερα...

«6» οι δήμοι στο Νομό Καρδίτσας

ΝΟΜΟΣ ΚΑΡΔΙΤΣΗΣ
Α. Συνιστώνται οι κατωτέρω δήμοι:
1. Δήμος Αργιθέας με έδρα το Ανθηρό αποτελούμενος από τους δήμους α. Αχελώου β.
Αργιθέας και τη κοινότητα Ανατολικής Αργιθέας,οι οποίοι καταργούνται.
2. Δήμος Νικολάου Πλαστήρα με έδρα το Μορφοβούνι αποτελούμενος από τους δήμους α.
Νεβρόπολης Αγράφων και β. Πλαστήρα, οι οποίοι καταργούνται.
3. Δήμος Παλαμά με έδρα τον Παλαμά αποτελούμενος από τους δήμους α. Παλαμά και β.
Φύλλων και γ. Σελλάνων,οι οποίοι καταργούνται.
4. Δήμος Σοφάδων με έδρα τους Σοφάδες αποτελούμενος από...
...τους δήμους α. Σοφάδων β.
Άρνης γ. Ρεντίνας δ. Ταμασίου και ε. Μενελαϊδας, οι οποίοι καταργούνται. 5. Δήμος Καρδίτσας με έδρα την Καρδίτσα αποτελούμενος από τους δήμους α. Καρδίτσας β.
Κάμπου γ. Ιτάμου δ. Μητρόπολης και ε. Καλλιφώνιου, οι οποίοι καταργούνται.
6. Δήμος Παμίσου με έδρα το Μουζάκι αποτελούμενος από τους δήμους α. Μουζακίου β.
Παμίσου και γ. Ιθώμης, οι οποίοι καταργούνται.
Β. Ο δήμος Νικολάου Πλαστήρα χαρακτηρίζεται ως ορεινός.
Πηγή: protothema.gr
Διαβάστε περισσότερα...

5 ή 6 οι δήμοι στο Νομό Τρικάλων στο σχέδιο Καλλικράτης

Με «2» προτάσεις για το Νομό Τρικάλων.
Ποιες είναι οι δύο προτάσεις:
ΝΟΜΟΣ ΤΡΙΚΑΛΩΝ

Α. Συνιστώνται οι κατωτέρω δήμοι:
1. Δήμος Καστανιάς με έδρα τη Καστανιά αποτελούμενος από τους δήμους α. Καστανιάς β.
Κλεινοβού γ. Μαλακασίου και την κοινότητα Ασπροπόταμου, οι οποίοι καταργούνται.
2. Δήμος Πινδέων με έδρα τη Πύλη αποτελούμενος από τους δήμους α. Αιθήκων β. Γόμφων
γ. Πιαλείων δ. Πύλης ε. Πινδέων και τις κοινότητες α. Μυροφύλλου β. Νεράιδας, οι οποίοι
καταργούνται.
3. Δήμος Φαρκαδόνας με έδρα τη Φαρκαδόνα αποτελούμενος από τους δήμους α. Οιχαλίας
β. Πελλιναίων και γ. Φαρκαδόνας, οι οποίοι καταργούνται.
Πρόταση 1
4. Δήμος Τρικκαίων με έδρα τα Τρίκαλα αποτελούμενος από τους δήμους α. Εστιαιώτιδας β.
Καλλιδένδρου γ. Κόζιακα δ. Μεγάλων Καλυβίων ε. Τρικκαίων και στ. Φαλωρείας, οι οποίοι
καταργούνται.
5. Δήμος Καλαμπάκας με έδρα την Καλαμπάκα αποτελούμενος από τους δήμους α.
Καλαμπάκας και β. Χασίων, οι οποίοι καταργούνται.
6. Δήμος Νεοχωρίτη με έδρα τη Βασιλική αποτελούμενος από τους δήμους α. Βασιλικής β.
Παληοκάστρου γ. Παραληθαίων και δ. Τυμφαίων , οι οποίοι καταργούνται.
Πρόταση 2
4. Δήμος Τρικκαίων με έδρα τα Τρίκαλα αποτελούμενος από:…
…τους δήμους α. Εστιαιώτιδας β.
Καλλιδένδρου γ. Κόζιακα δ. Μεγάλων Καλυβίων ε. Παληοκάστρου στ. Παραληθαίων ζ.
Τρικκαίων και η. Φαλωρείας, οι οποίοι καταργούνται.
5. Δήμος Καλαμπάκας με έδρα την Καλαμπάκα αποτελούμενος από τους δήμους α.
Βασιλικής β. Καλαμπάκας γ. Τυμφαίων και δ. Χασίων, οι οποίοι καταργούνται.
Δ. Ο δήμος Καστανιάς χαρακτηρίζεται ως ορεινός.
Ο Υπουργός Εσωτερικών, Αποκέντρωσης και Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης, κ. Γιάννης Ραγκούσης, παρουσίασε στο Υπουργικό Συμβούλιο το Σχέδιο Καλλικράτης το οποίο περιλαμβάνει ανάμεσα στα άλλα, τα εξής:
-5 χρόνια η θητεία των δημάρχων και δημοτικές εκλογές μαζί με τις ευρωεκλογές
-Μείωση στο μισό ο αριθμός των δημοτικών συμβούλων
-Μείωση στο μισό περίπου, οι απασχολούμενοι στις Περιφέρειες και στους Δήμους
-Μείωση των θέσεων των Νομαρχών οι οποίοι πλέον θα λέγονται τοπικοί Αντιπεριφερειάρχες -Ίδρυση οικονομικής Υπηρεσίας σε κάθε Δήμο
-Ενίσχυση των Κοινοτήτων
-Συγχωνεύσεις Δημοτικών Επιχειρήσεων
-Πράσινο αναπτυξιακό σχέδιο για κάθε δήμο και
Μητροπολιτική αρχή σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη όπου θα αποφασίζονται θέματα προστασίας του Πολίτη, Δημοσίων Έργων και Πράσινης Ανάπτυξης.

Πηγή: protothema.gr
Διαβάστε περισσότερα...

Δυστυχώς ο ΑΣ Τρίκαλα υποβιβάζεται στην Α2

Πριν από λίγο τελείωσε ο αγώνας Περιστέρι – ΑΣ Τρίκαλα 96-76
Συγχαρητήρια και ένα ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ σε παίχτες, τεχνικό προσωπικό και διοίκηση, που μας χάρισαν κάποιες όμορφες στιγμές.

Μην είμαστε και αχάριστοι. Διαβάστε περισσότερα...

Δυστυχώς χάνουμε 72 – 57 από το Περιστέρι

Τελείωσε πριν από λίγο το 3ο δεκάλεπτο «μαρτύριο» για τον ΑΣ Τρίκαλα. Τα Τρίκαλα χάνουν στο Περιστέρι με 72 – 57 και αναμένουμε…
...Ο ΑΣΤ δεν φαίνεται να δείχνει να μπορεί να ανατρέψει το σκορ. Είδομεν. Διαβάστε περισσότερα...

Η οικολογική προσέγγιση του ΠΑΜΕ…

Δίπλα στο ποταμάκι (το πεντακάθαρο…) και δίπλα στο πράσινο…
Πάει με το Πρωτομαγιάτικο σκηνικό. Τώρα υποψιάζομαι ποιος κρέμασε το πανό με αυτό τον τρόπο, αλλά δεν...
...το λέω γιατί τρέχει πολύ… και θα με πιάσει!
Σημερινή φωτό από την κεντρική γέφυρα στο Ληθαίο
Διαβάστε περισσότερα...

Τα νέα του κυνηγετικού Συλλόγου Τρικάλων

Στα Τρίκαλα και στην αίθουσα του κέντρου ‘’Φρούριο’’ την Κυριακή 25-04-2010 και ώρα 11:00 π.μ συνήλθε η Γενική Συνέλευση των μελών του Κ.Σ Τρικάλων, ύστερα από την αναβολή της 18-04-2010 λόγω μη ύπαρξης απαρτίας. Όλα τα θέματα καθώς και οι προτάσεις, που υποβλήθηκαν, εγκρίθηκαν ομόφωνα από το σώμα.
Παρακαλούνται οι συνάδελφοι κυνηγοί να...
...προσέλθουν το αργότερο μέχρι την Παρασκευή 30-04-2010 στα γραφεία του Συλλόγου προκειμένου να παραλάβουν τα δώρα, που κέρδισαν στο χορό.
Από το Δ.Σ
Διαβάστε περισσότερα...

Ανακοίνωση του δήμου Πιαλείων για τους αγρότες

Παρακαλούνται οι παραγωγοί που καλλιεργούν στο αγρόκτημα ΦΗΚΗΣ επιδοτούμενες καλλιέργειες κλπ να προσέλθουν στο τοπογραφικό συνεργείο για...
...τις δηλώσεις από 28.04.2010 μέχρι 02.05.2010 Διαβάστε περισσότερα...

Ευρωπαϊκό Πρόγραμμα Comenius του 2ου ΕΠΑ.Λ. Τρικάλων

«Μουσεία, Εκπαίδευση και Σύγχρονη Κοινωνία» -
2η Συνάντηση Εκπαιδευτικών στο Λονδίνο
Το πολυεταιρικό ευρωπαϊκό εκπαιδευτικό πρόγραμμα που εκπονείται στο 2ο ΕΠΑ.Λ. Τρικάλων με θέμα: «Μουσεία, Εκπαίδευση και Σύγχρονη Κοινωνία», συνεχίζει την ενδιαφέρουσα πορεία του ακολουθώντας το σχέδιο μουσειοπαιδαγωγικής δράσης που η ομάδα των εκπαιδευτικών σε συνεργασία με...
...τους εκπαιδευτικούς του εξωτερικού και λαμβάνοντας υπόψη τις ιδιαιτερότητες της κάθε χώρας, έχει θέσει.
Κεντρική ιδέα του προγράμματος είναι ο σχεδιασμός και η υλοποίηση δραστηριοτήτων κατάλληλων να προετοιμάσουν τους μαθητές πριν από την επίσκεψή τους σε μουσειακούς χώρους, να τους ενεργοποιήσουν κατά την παραμονή τους σε αυτούς, να βοηθήσουν στην εμπέδωση των γνώσεων και των πληροφοριών αλλά και να προκαλέσουν τη δημιουργική φαντασία τους μετά την επίσκεψή τους.
Στα πλαίσια λοιπόν αυτά, υλοποιώντας το πρώτο στάδιο του προγράμματος που είχε σκοπό την ευαισθητοποίηση των παιδιών γύρω από την έννοια και το θεσμό του μουσείου, τη γνωριμία τους με οργανωμένα εκπαιδευτικά προγράμματα μουσείων και την επιλογή κατάλληλου πεδίου στην πόλη μας όπου μπορούν να γίνουν ανάλογες δραστηριότητες, η ομάδα εκπαιδευτικών-μαθητών του προγράμματος Comenius πραγματοποίησε τα εξής:
Δεκέμβριος 2009
1) Διεξαγωγή συνεντεύξεων με συγκεκριμένο ερωτηματολόγιο. Οι συνεντεύξεις δόθηκαν από εκπαιδευτικούς, μαθητές και άλλους ενήλικες, σε μαθητές συμμετέχοντες στο πρόγραμμα. Οι ερωτήσεις διερεύνησαν τις γνώσεις, τη διάθεση και τη στάση ανθρώπων της πόλης μας απέναντι στο θεσμό των μουσείων.
Ιανουάριος – Φεβρουάριος 2010
2) Γνωριμία με ένα σημαντικό μουσείο της χώρας μας, το Βυζαντινό-Χριστιανικό Μουσείο Αθηνών στις 28-1-2010. Σκοπός της επίσκεψής μας ήταν η παρακολούθηση ενός εκπαιδευτικού προγράμματος στο χώρο του Μουσείου και η επαφή των μαθητών μας με τον Βυζαντινό Πολιτισμό.
Η προετοιμασία της επίσκεψης ξεκίνησε στο σχολείο μας και σε συνεργασία με τη Σχολική Βιβλιοθήκη. Η υπεύθυνη κ. Ηλιάδη Αμαλία (ιστορικός, ειδικευμένη στην Ιστορία του Βυζαντίου) πολύ πρόθυμα και με ιδιαίτερο ενδιαφέρον παρουσίασε πλευρές της καθημερινής και δημόσιας ζωής των Βυζαντινών μέσα από κατάλληλα οργανωμένο οπτικό υλικό και βοήθησε τους μαθητές να ανακαλύψουν αξίες και στοιχεία του σημερινού πολιτισμού που ανάγονται στη Βυζαντινή περίοδο.
Οι μαθητές γνώρισαν μέσα από την εικόνα αλλά και τις γνώσεις που η κ. Ηλιάδη ως σχόλιο και ερμηνεία σ’ αυτή με συνέπεια και συσχέτιση τους μετέδωσε, τις διάφορες εκφάνσεις του Βυζαντινού πολιτισμού. Στη συνέχεια ακολούθησε πλοήγηση στο διαδίκτυο και στο σχετικό site του Μουσείου ώστε να ενημερωθούν για την ιστορία, τους χώρους και τον τρόπο λειτουργίας του. Έτσι, αρκετά εξοικειωμένοι, επισκέφθηκαν το Βυζαντινό-Χριστιανικό Μουσείο στην Αθήνα, όπου μέσα από μια πρωτότυπη και ενδιαφέρουσα συνεργασία με τον Υπεύθυνο του εκπαιδευτικού προγράμματος κ. Βοσνίδη Παναγιώτη, αρχαιολόγο – μουσειοπαιδαγωγό, είχαν την ευκαιρία να δουν από κοντά και να θαυμάσουν αντικείμενα καθημερινής χρήσης, κοσμήματα, ψηφιδωτά, τάφους, νομίσματα, υπέροχες εικόνες και άλλα δείγματα της Βυζαντινής τέχνης και δραστηριότητας και να ταξιδέψουν για λίγο στον κόσμο του Βυζαντίου.
Οι προφορικές ερωτήσεις-απαντήσεις, η παρατήρηση, η σύγκριση, ο παραλληλισμός και κατάλληλα διαμορφωμένο έντυπο υλικό ήταν οι μέθοδοι που ακολουθήθηκαν στο εκπαιδευτικό πρόγραμμα του μουσείου.
Η δράση αυτή ολοκληρώθηκε μετά την επιστροφή μας στο σχολείο. Οι μαθητές συμπλήρωσαν φυλλάδια με ερωτήσεις ανοικτού και κλειστού τύπου, προσπαθώντας να εμπεδώσουν τις γνώσεις που απέκτησαν.
Μάρτιος 2010
3) Επίσκεψη των εκπαιδευτικών του προγράμματος στο Λονδίνο.
Ένα από τα πέντε συνεργαζόμενα σχολεία είναι το Τεχνικό Σχολείο Shooters Hill Campus του Λονδίνου. Με τη δεύτερη συνάντηση εκπαιδευτικών είχαμε την ευκαιρία α) να δούμε από κοντά τον τρόπο που η τεχνική εκπαίδευση παρέχεται στο συγκεκριμένο σχολείο β) να παρουσιάσουμε τις εργασίες που εκπονήθηκαν μέχρι στιγμής στο καθένα από τα συνεργαζόμενα σχολεία γ) να ανακοινώσουμε τα μουσεία όπου οι πέντε χώρες θα αναπτύξουν τις δραστηριότητές τους και δ) να καθορίσουμε το κοινό πλαίσιο δράσης που θα ακολουθηθεί περαιτέρω.
Η συνάντησή μας είχε από κάθε άποψη ενδιαφέρον και έγινε σε άριστο κλίμα συνεργασίας. Η δε φιλοξενία που παρείχε η αγγλική ομάδα ήταν άψογα οργανωμένη, διευκολύνοντάς μας τόσο στα θέματα μετακίνησης, στέγασης και φαγητού όσο και στις ξεναγήσεις στους χώρους-εργαστήρια του σχολείου και του Ναυτικού Μουσείου του Greenwich (τόπος μελέτης).
Η επαφή μας με το Τεχνικό Σχολείο του Λονδίνου υπήρξε εντυπωσιακή. Ένα σχολείο με 1200 μαθητές (πολλοί από τους οποίους είναι μετανάστες), το μεγαλύτερο στην Αγγλία και Ουαλία στο οποίο λειτουργούν οι παρακάτω ειδικότητες: Εφαρμοσμένων Τεχνών, Διοίκησης Επιχειρήσεων, Catering, Κατασκευών, Υγείας & Πρόνοιας, Πληροφορικής, Ηλεκτρολόγων, Υδραυλικών, Ξυλουργικής-Επιπλοποιίας, Αισθητικής-Κομμωτικής, Τουρισμού, Φυσικής Αγωγής, Μέσων Μαζικής Ενημέρωσης, Επαγγελμάτων Μόδας (επαγγελματικό-θεατρικό make-up, φωτογραφία).
Η υψηλού επιπέδου, άριστα οργανωμένη και πλούσια σε υλικά και εγκαταστάσεις εργαστηριακή υποδομή, η ανοιχτή και άμεση σύνδεση των ειδικοτήτων του σχολείου με την τοπική κοινωνία, η ανάπτυξη επιχειρηματικής δραστηριότητας στο χώρο του σχολείου, μας εντυπωσίασε, μας έδωσε τη δυνατότητα να συγκρίνουμε και να αναρωτηθούμε για πολλά πράγματα, έχοντας υπόψη ότι όλα τα παραπάνω αποτελούν ακόμη ζητούμενο για το ελληνικό εκπαιδευτικό σύστημα.
Ιδιαίτερα ενδιαφέρουσα επίσης ήταν η ένταξη των παιδιών με ειδικές ανάγκες και ειδικές μαθησιακές δυσκολίες στο ίδιο σχολείο, όπου υπάρχουν κατάλληλοι χώροι για την προετοιμασία των παιδιών αυτών πριν την ένταξή τους στο σχολείο και ειδικά επιμορφωμένοι εκπαιδευτικοί προετοιμάζουν, υποστηρίζουν και συμβάλλουν στην πλήρη ένταξη των παιδιών στον ίδιο χώρο με τους υπόλοιπους μαθητές.
Είναι αξιοσημείωτο ότι το πρόγραμμα Comenius που εκπονείται στο Shooters Hill παρακολουθούν παιδιά με ειδικές μαθησιακές δυσκολίες, οι οποίοι συμμετείχαν ενεργά και με πολύ ενθουσιασμό στην ξενάγησή μας στο σχολείο.
Τα σχολεία των πέντε χωρών της σύμπραξης θα ασχοληθούν με τα εξής μουσεία:
1 Αγγλία: Εθνικό Ναυτικό Μουσείο του Greenwich (Λονδίνο)
2 Γερμανία: Μουσείο Zollverein Coal Mine (Έσσεν)
3 Ιταλία: Μουσείο Museo Irpino (Αβελίνο), M.A.D.RE. (Νάπολη)
4 Λεττονία: Μουσείο του Ήλιου και Εθνογραφικό Υπαίθριο Μουσείο (Ρίγα).
5 Ελλάδα: Βυζαντινό-Χριστιανικό Μουσείο (Αθήνα), Μύλος Ματσόπουλου (Τρίκαλα).
Οι δραστηριότητες σε σχέση με τα συγκεκριμένα μουσεία ξεκίνησαν τον Απρίλιο 2010 και θα ολοκληρωθούν την επόμενη σχολική χρονιά.
Οι υπεύθυνοι καθηγητές
Μπαρούτα Ευαγγελία
Αβδελίδης Ευάγγελος
Αβδελίδου Ελένη
Διαβάστε περισσότερα...

Το χρηματιστήριο Αθηνών στο κόκκινο!!!

Πόσο θα πάει σήμερα το χρηματιστήριο;
Χθες έχασε 6 μονάδες!!!
Και λίγο έχασε…
μετά τις υποβαθμίσεις.
Διαβάστε περισσότερα...